Robinson update

Jag har varit slapp på att uppdatera er om mina känslor kring Robinson på sista tiden, men nu är det dags!

Dat har genomförts en sammanslagning, och Rafael Ortega var den som därefer först fick lämna Robinson. När Christian då insåg att han var nöst på tur väljer han att gråta i TV och ber om att få bli utröstad. Detta gillar inte tv4, så Christian blir därmed diskad från tävlingen. Angela Monroe vinner imunitet och sen är det dags för öråd...

I början av örådet kommer Rafael gående, och han välkomnas av Linda Isacsson. "Rafael är bara här för att observera, han kommer inte ha någonting att göra med utgången av röstningen". Örådet genomförs och Ranjit Roy röstas ut, sedan får deltagarna gå igen. Frågan som hänger sig kvar i luften sammanfattas bra av sms:et jag fick av Nicolina efter programmet:
"VAD TUSAN GJORDE RAFAEL??". Ja, vad gjorde han där? Han sa inte ett ord, utan satt bara där som ett fån under hela örådet. No offence Ranjit Roy, men det man minns från detta öråd är utan tvekan Rafaels medverkan.

Det ska bli otroligt spännande att följa utvecklingen.

Kommentarer
Postat av: Sara

du är typ den största satsaren jag känner. Men det är ju trotsallt ett ämne som är värt att blogga om. Raffe hade inget hår kvar typ. puss!

2009-05-03 @ 23:21:55
Postat av: Kim

Träffsäkra analyser!

2009-05-06 @ 03:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0