Sjukling

Helgens frånvaro bortförklaras med magsjuka (frågan är ju när det hände senast?), men nu är jag frisk och redo för liv och blogg igen.

Robinson har än en gång sänts, och denna gång var det en helt oförberedd Angela Monroe som vvar tvungen att lämna. Både Rafael Ortega och Ranjit Roy medverkade vid örådet, utan att ens säga hej till de andra. Spännande att se var detta leder.
För er som tror att Robinson är mitt enda liv kan jag tala om att jag gör annat  om dagarna också. Det är bara det att Robinson har blivit något jag måste skriva om, fråga mig inte varför.

Från och med ikväll kan jag åter ses i offenligheten efter min sjukdom, så watch out!

Kommentarer
Postat av: isabell

ryktesvägen har detta nått mig:

Tjugans lillasyster har haft magsjuka i en vecka!

2009-05-14 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0