Under the pavement - The beach

Jag skriver mest för Isabells skull, hon blir så arg när jag aldrig uppdaterar.

Jag har just bakat en sockerkaka till mammas födelsedagstårta imorgon, jag lyssnar på Deportees nya skiva på Spotify och solen lyser sådär kvällsaktigt utomhus. Man skulle kunna tro att livet leker.
Livet leker i och för sig på de flesta sätt, problemet är bara att jag har en oskriven kulturdebattartikel, minst ett oskrivet manus att skriva och en fotbollsturnering att genomföra innan jag helt kan släppa den obligatoriska skolan. För alltid.

Skönt är i alla fall att man har världens bästa vänner, världens bästa pojkvän, världens bästa familj, världens bästa årstid, världens bästa sommarjobb och ett alllmänt bra liv. Jag ska inte klaga mer. Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: isabell

Jag sitter också och lyssnar på deppizarna!!



Vilken tragisk människa jag verkar vara, jag har inget liv -förutom din blogg

2009-05-25 @ 23:05:17
URL: http://bellicious.blogg.se/
Postat av: isabell

sunshine baby, sunshine!



SLUTUTSTÄLLNING PÅ TORSDAG!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-26 @ 14:11:45
URL: http://bellicious.blogg.se/
Postat av: isabell

suck vera... sjukt inaktivt...

2009-06-01 @ 11:18:47
Postat av: Anton

Bara för att man gör en bilduppdatering så ursäktar det inte en lång inaktivitet...



Fin bild på dig och Kim förresten!

2009-06-17 @ 02:23:46
Postat av: Kim

Skriv Vera, skriv!

2009-06-24 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0