Upp och ner, ner och upp!

Dagen har varit en berg-och-dalbaneliknande sådan. I eftermiddags fick jag ännu ett sommarjobb klart, som kafépersonal på Smultronstället, vilket känns hur bra som helst. Jag cyklar efter detta mot Nolia för att berätta denna glada nyhet för min fotbollstränandepojkvän. Efter 20 minuter skadar han sig, så de följande timmarna tillbringade vi på akuten. Skadan varkar dock vara lindrigare än vi trodde vilket var skönt, så vi kunde åka hem lättade.

Kvällen har tillbringats med älskade tjejer som jag träffar för sällan, ni är bäst!

Isabell: vem tusan är Tjugans lillasyster??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjugans lillasyster är du, och det är det som är det roliga!

2009-05-16 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0